Вступ
1.Управління прибутком як фактор підвищення рентабельності діяльності підприємства
1.1 Економічна природа та джерела утворення прибутку підприємства
1.2 Рентабельність діяльності підприємства та показники,котрі її характеризують
1.3 Фактори,що визначають прибуток та рентабельність підприємства
1.4 Управління прибутком та його вплив на показники рентабельності підприємства
2.Методика виконання розрахунково-практичного розділу курсової роботи
2.1 Основні положення господарської ситуації
2.2 Розробка калькуляції ціни одиниці продукції виду А і виду Б
2.3 Визначення обсягів виробленої і реалізованої продукції на малому підприємстві у 2003 році щокварталу і за рік в натуральних одиницях вимірювання і у вартісному виразі. Визначення чистого доходу від реалізації в 2003 році
2.4 Визначення залишкової вартості основних фондів операційної діяльності торгівельного підприємства у розрізі груп
2.5 Нарахування амортизації по нематеріальних активах податковим методом у 2003 році
2.6 Нарахування амортизації по основних засобах податковим методом у 2003 році і у двох наступних роках
2.7 Визначення показників стану основних фондів на початок і кінець 2003 року
2.8 Визначення показників ефективності використання основних засобів
2.9 Визначення показників середньооблікової чисельності персоналу. Розробка балансів робочого часу у розрахунку на одного працівника в поквартальному розрізі
2.10 Розробка балансу робочого часу у розрахунку на одного працівника підприємства щокварталу у 2003 році
2.11 Визначення та аналіз динаміки показників продуктивності праці і трудомісткості продукції
2.12 Формування бюджету поточних затрат підприємства на 2003 рік за економічними елементами затрат
2.13 Управління прибутком і рентабельністю на підприємстві
2.14 Обгрунтування економічної доцільності інвестицій підприємства
2.14.1 Зміст додаткової господарської ситуації
2.14.2 Завдання по обґрунтуванню економічної доцільності інвестицій
2.14.3 Обгрунтування економічної доцільності інвестицій за методикою „Період окупності
2.14.4 Обгрунтування економічної доцільності інвестицій за методикою „Чиста теперішня вартість”
2.14.5 Обгрунтування економічної доцільності інвестицій за методикою „Індекс прибутковості”
Висновки
Перелік посилань
Здобувши державну незалежність, Україна розв’язує надзвичайно важливе завдання – створення економіки, спроможної забезпечити гідне життя народу. З цією метою Україна здійснює перехід до ринкової економіки.
Ринкова економіка передбачає, що кожна людина, дбаючи про свій добробут, про добробут своєї родини, щоденно, протягом усього життя робить економічний вибір, приймає економічні рішення і відповідає за їх наслідки, покладаючись, головним чином, на власні зусилля і власний хист.
Економічні знання потрібні всім – і тим, хто має власну справу, і тим, хто наймається на роботу, і тим, хто продає, і тим, хто купує. Вони часто бувають необхідними навіть у родинних стосунках і взаємних відносинах між людьми. Фундаментальні економічні знання потрібні також державним службовцям і політичним діячам.
Людина живе у світі економічних явищ, вона купує і продає, отримує доходи і сплачує податки, управляє і підкоряється управлінським рішенням, наймається на роботу, розпочинає свою справу. Зрозуміло, що краще, коли людина чинить ці дії свідомо, раціонально використовуючи власні сили та інші ресурси (землю, гроші, устаткування тощо).
Ринкові відносини неможливі без підприємництва. Сьогодні багатьом молодим людям в Україні здається, що стати підприємцем можна без спеціальних знань. Це хибні уявлення, породжені нерозвиненістю і примітивністю ринкових відносин, що існують в нашій країні. Але криза і безладдя будуть подолані. Настануть часи, коли саме життя, ринковий відбір залишать у підприємництві не просто кмітливих і впевнених у собі початківців, а тих, хто володіє теоретичними і практичними економічними знаннями.
1. Про впорядкування застосування контрактної форми трудового договору: 28.09.95 зі змінами та доповненнями.
2. Про державне регулювання відносин у сфері торгівлі: Указ Президента України.
3. Акціонерні товариства. Залучення інвестицій (Маркелов А. Е., Шумейко А. К.). — Фонд держмайна, Інвестиційна газета — К., 1997.
4. Альгин А. П. Грани экономического риска. — М.: Знание, 1991.
5. Бланк И.О. Управление торговым предприятием. Учебное пособие. – М.: "Тандэм", 1998.
6. Воропаев Ю.Н. Риски, присущие бизнесу//Бухгалтерский учет, №4, 1995
7. Голубков Е.П. Изучение конкурентнов и завоевание преимуществ в конкурентной борьбе//Маркетинг, №2, 1999.
8. Герасимчук В.Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища школа, 1995.
9. Дашков Л., Памбухчиянц В. Коммерция и технология торговли: Учебник. – М: Маректинг, 2001.
10. Завьялов П. Конкуренция – неотъемленное свойство развитого рынка//Маркетинг, № 10, 1997.
11. Уроки Лі Якокки//Галицькі контракти, №3, 1998.
12. Жеккер О. Цільові орієнтири торговельного підприємства на різних етапах його розвитку. – Харків, 1995.
13. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 1997.
14. Кардаш В.Я.Товарна інноваційна політика: Навч.посібник. – К: КНЕУ, 1999
15. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1990.
16. Крутик А.Б., Пилинова А.Л. Введение в предпринимательство: Учебн.пособие для вузов. – С.-П., 1995.
17. Лігоненко Л.О. Управління підприємницьким ризиком як елемент протидії банкрутству торговельного підприємства: Навчальний посібник. – К.: КДТЕУ, 1998.
18. Лифиц И.М. Теория и практика оценки конкурентосособности товаров и услуг. Москва:Юрайт – М, 2001 .
19. Бланк И.А. Инвестицыонный менеджмент. К.:МП «ИТЕМ» ЛТД,1995.
20. Б. Колхасс «Управление финансовой деятельностью предприятия» Москва, «Финансы», 1997 г.
21. Б. Колхасс «Управление финансовой деятельностью предприятия» Москва, «Финансы», 1997 г.
22. Градов А.П. Экономическая стратегия фирмы. С.-П.: Специальная литература, 1995.
23. Джон Ф. Берджес, Дэн Штайнхофф «Основы управления малым бизнесом» Москва, «Бином», 1997 г.
24. Несторенко А.Г. Прибыль и рентабельность на торговом предприятии. -М., 1995.
25. Мазаракі А.А. та ін. Економіка торговельного підприємства: Підручник для вузів (Під ред. проф. Н.М.Ушакової). – К.: Хрещатик, 1999.
26. Максимова Т.И. Экономический анализ доходов, расходов и рентабельности. – М.: Финансы и статистика, 1990.
27. Мировая экономика: Учебник /Под ред. А.С.Булатова. М.: Юристъ, 1999.
28. Мочерний С.В., Єрохін С.Л., Каніщенко Л.О. Основи економічної теорії. – К.: Академія, 1997.
29. Основи економічної теорії: політекономічний аспект: Підручник/ Г.Н.Климко, В.П.Нестеренко, Л.О.Каніщенко та ін. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Вища шк., Знання, 1997.
30. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К. Коммерческая деятельность: Учебник для вузов. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Информационно-внедренческий центр "Маркетинг", 2000.
31. Покропивний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність: Навч.посібник. – К.: КНЕУ, 1998.
32. Скибінський С.В. Маркетинг. Ч.1: Підручник. – Львів: УКООПСПІЛКА Львіська комерційна академія, 2000.
33. Смолін І.В., Лещук Н.М. Стратегія розвитку торговельного підприємства в ринкових умовах: Навчальний посібник. – К.: КДТЕУ, 1998.
34. Суторміна В.М. Фінанси зарубіжних корпорацій. Навчальний посібник. – К.: Либідь, 1993.