Розглянемо, як і де експерт з управління може принести найбільшу користь: на великому, середньому чи малому підприємстві. Незважаючи на простоту, питання є досить складним, і відповідь на нього може дати лише досвід.
Ефективному розвитку особистості, підвищенню психологічної культури керівника сприяє система консультування.
Ключ до ефективного керівництва — сильна підтримка з боку підлеглих
Бути хорошим шефом — це насамперед мати короші стосунки з підлеглими. Вони мають об'єктивну оцінку стилю керівництва шефа. Те, як він виглядає в очах підлеглих, як вони ставляться до нього і пояснює його успіхи та невдачі.
Безумовно, критерії, за якими люди обирають роботу, значно відрізняються залежно від їх віку, професії і рівня освіти. Але все таки більшість з нас орієнтуються на три основні параметри: розмір зарплати, взаємини з керівником і психологічний клімат у колективі.
Оптимізація взаємовідносин керівника і підлеглого - один із найважливіших шляхів виховного впливу дорослих на підростаюче покоління. Цей вид спілкування і взаємодії здебільшого не обмежується вирішенням тільки виробничих завдань. Він виходить за межі програмного контакту, поширюється на різні сфери людського життя.
Щоб навчитися надавати психологічну допомогу іншим, потрібно почати з себе. Перевірити власні мудрі поради, які ви готові давати людям, допоможе консультація, яку ви влаштуєте самі собі для перевірки здібностей до нелегкої праці психолога.
Заохочення співробітників прекрасно стимулює їх до здійснення нових трудових подвигів. Тому грамотний керівник завжди знайде можливість для вираження словесної та матеріальної подяки тим працівникам організації, які дійсно її заслужили.