ВСТУП
РОЗДІЛ І. Теоретичний аналіз проблеми засобів масової інформації
1.1. Дослідження впливу засобів масової інформації
1.2. Загальний психологічний аналіз популярності телебачення
РОЗДІЛ ІІ. Вплив телебачення на моральний розвиток школяра
2.1. Аналіз зарубіжних психологічних досліджень негативного впливу телебачення
2.2. Тенденції впливу телебачення на моральний розвиток школяра
2.3. Вплив телебачення на стан здоров'я та різноманітні психологічні характеристики
РОЗДІЛ III. Емпіричне дослідження основних тенденцій морального впливу телебачення на дітей
3.1. Методи та процедура дослідження впливу телебачення на дітей
3.2. Аналіз наслідків дослідження впливу телебачення на дітей
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Актуальність дослідження:
Про роль і значення телебачення написано немало, і якщо механізм їх функціонування цікавий в основному спеціалістам (хай і різних галузей), то про вплив на різні соціальні групи та окремих індивідів говорять і на побутовому рівні, і на рівні політики. Ми, спробуємо дослідити вплив тієї «магічної» трансляції на моральний розвиток дітей. Фактично йтиметься про ефект, який справляють повідомлення і передачі телебачення на дітей.
Об'єкт дослідження:
Об'єктом дослідження даної теми є загальний вплив ЗМІ на розвиток школяра.
Предмет дослідження:
Предметом нашого дослідження є вплив телебачення на моральний розвиток школяра.
Гіпотеза дослідження:
Ми допускаємо, що на сьогодні крім пізнавальної та виховної функції, що допомагають в розвитку дитини є й багато негативних ресурсів, що містить в собі телепродукція, вона несе негативний вплив, що має деструктивний та руйнівний характер, морального розвитку школярів.
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати наукові статті з питань аналізу, змісту, значення ЗМІ на виховання школярів.
2. Визначити напрямки впливу сучасних телевізійних програма на розвиток школярів.
3. Дослідити основні тенденції впливу телебачення на моральний розвиток школяра
1. Андреева Г.М. Социальная психология. М, Наука 1994.
2. Багіров Е., Кацев І. Телебачення. XX століття. Мистецтво. - М., 1988.
3. Богомолова Н.Н. Социальная психология печати, радио, телевидения. — М.: Изд-во МГУ, 1991.
4. Власова O.I. Педагогічна психології: Навч. пос. К.: Либідь, 2005.
5. Возрастная и педагогическая психология: Учебник для студентов пед. институтов/ В. В. Давыдов, Т. В. Л. Б. Ительсон и др. - М: Просвещение, 1979.
6. Допира А.И. Воздействие экранного насилия на подрастающее поколение: история социально-психологических последствий // Практична психологія та соціальна робота. — 2000. —№8; —2001.—№1.
7. Как защитить Вашего ребенка? — М.: Даниловский благовестник, 2002.
8. Конн И. С. Психология ранней юности: Кн. для учителя. — М.: Просвещение, 1989.
9. Моляко В.О. Чи так потрібен телевізор? // Обдарована дитина. — 1999. —№1.
10. Нариси історії російського телебачення, М., 1999.
11. Петрович А. А. Поговорим об информации. М, 2003.
12. Психология: Словарь /Под общ. ред А.В. Петровского, М.Г.Ярошевского. — 2-е изд., испр. и доп. — М.: Политиздат, 1990.
13. Реклама: внушение и манипуляция. Медиа-ориентированный подход / Ред.составитель Д.Я.Райгородский.—Самара, 2001.
14. Роль засобів масової інформації та інших джерел у формуванні здорового способу життя молоді / О.Яременко, О.Балакірєва та ін. —К.: Український інститут соціальних досліджень, 2000.
15. ТрофімовЮ.Л. Психологія-Київ.: Либідь.- 2001. - 560 с
16. Юровский Ю. Телебачення - пошуки і рішення. Мистецтво, М.,1984.
17. Харрис Р. Психология массовых коммуникаций. — СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2001.