1.Управління матеріально-технічним забезпеченням закладів ресторанного господарства.
2.Сутність і основні принципи менеджменту ресторанного господарства.
3.Інструментарій стратегічного аналізу в управлінні конкурентоспроможністю підприємства ресторанного господарства.
Список використаної літератури
Завдання матеріально-технічного забезпечення закладів ресторанного господарства - це управління матеріальними потоками у процесі забезпечення їх матеріальними ресурсами. Служба забезпечення ЗРГ встановлює господарські зв’язки з постачальниками, узгоджуючи техніко-технологічні, економічні та методологічні питання, пов’язані з поставками продукції. Служба (відділ) забезпечення на підприємствах ресторанного господарства вирішує такі завдання: визначає потребу в матеріальних ресурсах; досліджує ринок закупівлі; вибирає постачальників; здійснює закупівлі, контролює поставки, готує бюджет закупівель, координує і забезпечує взаємозв’язок закупівель із виробництвом та збутом, складуванням і транспортуванням, а також із постачальниками.
Для визначення потреби в матеріальних ресурсах здійснюється відповідний розрахунок. При цьому встановлюються вимоги до ваги, розміру та інших параметрів поставок, а також сервісу поставок. Дослідження ринку закупівель розпочинається з аналізу поведінки ринку постачальників. Для цього необхідно ідентифікувати всіх можливих постачальників на безпосередніх ринках, ринках замінників та нових ринках. Далі здійснюють попереднє оцінювання всіх можливих джерел закуповуваних матеріальних ресурсів, а також аналіз ризиків, пов’язаних із виходом на конкретний ринок. Вибір постачальника включає пошук інформації про постачальників, створення банку даних про них, пошук оптимального постачальника, оцінювання результатів роботи з обраним постачальником.
1. Сухенко, Ю.Г. Особливості ресторанного бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / Ю Г. Сухенко, В.Ю. Сухенько. – Режим доступу : <http:who-is-who.com.ua/bookmarket>.
2. Момот В.М. Способи управління якістю на підприємствах ресторанного типу / В М. Момот, В.В. Нежурко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. – 2013. – № 3 (15) – С. 71 – 78.
3. Погайдак А.Б. Управління якістю послуг у контексті підвищення якості життя / А.Б. Погайдак // Сталий розвиток економіки – 2012. – № 1 (11) – С. 41 – 48.
4. Методичні рекомендації щодо забезпечення якості та безпеки товарів і послуг підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс]: Затверджено наказом міністерства економіки України від 22 липня 2008 р. № 295 – Режим доступу: <htpp://www.me.gov.ua/control/en/publish/ article?art_id=119977&cat_id=38738 - 120k>.
5. Мальська М.П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) [текст] підручник // М.П. Мальська, О.М. Гаталяк, Н.М. Ганич – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 304 с.
6. Павленко, А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [Текст] : монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак, Т.О. Примак. – К. : КНЕУ, 2005. – 408 с.