Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади нового товару підприємства на промисловому ринку
1.1 Стратегія розвитку нового продукту
1.2 Методологічні основи нововведень
1.2.1 Особливості та класифікація нововведень
1.2.2 Моделі й етапи інноваційних процесів
1.2.3 Фінансування нововведень та інноваційної діяльності
1.3 Система мотивації інноваційної діяльності в організації
Розділ 2. Аналіз ефективності інноваційної діяльності СП ЗАТ "Теріхем-Луцьк"
Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління інноваційною діяльністю підприємства
3.1 Обґрунтування та визначення факторів впливу на розробку та впровадження інноваційних рішень
3.2 Розробка інноваційного проекту
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Протягом тривалого часу світова економіка розвивалася переважно за рахунок екстенсивних факторів, а у виробництві домінували традиційні еволюційні процеси і явища.
Розвиток й ідентифікація сучасного виробництва повинні майже цілком будуватися на нових рішеннях в галузі технології, техніки, організаційних форм й економічних методів господарювання, тобто різних нововведеннях, впроваджених у виробництво.
До факторів, що гальмують освоєння нововведень у промисловості, відносяться, насамперед, недоcтача власних фінансових ресурсів і високі ставки за кредитами комерційних банків, зменшення внутрішнього попиту й економічний ризик освоєння нової продукції.
Тільки радикальні заходи для впровадження нових технічних і технологічних рішень, сучасних виробничих процесів, здатних випускати конкурентоспроможні товари, дозволять економіці вийти з затяжної кризи і забезпечити Україні гідне місце у світовому співтоваристві.
Життєздатність економіки будь-якої країни визначається масштабами та якістю накопичення новацій, а саме: нових ідей, технологій, управлінських систем, які є результатом розвитку науки та інноваційної діяльності.
Завданням курсової роботи є виявити ступінь підготовки із питань розробки нового товару підприємства на промисловому ринку.
Обґрунтування рекомендації для прийняття управлінських рішень у сфері промислового маркетингу, управління якістю на визначеному підприємстві.
1.Андрощук Г., Государственная инновационная политика. Бизнес-Информ. – 1997. – № 1 – 40 с.
2.Бажан Ю.М. Необхідність інноваційної моделі економічного зростання для України. – І.Ф. – 1999. – 342 с.
3.Будзан Б., Менеджмент в Україні. – К.: Основи, 2001. – 349 с.
4.Василенко В.О., Шелатько В.Г. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. для вузів. – К.: ЦУЛ, 2003. – 440 с.
5.Вачевський М.В. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики: Навчальний посібник для вузів / М.В. Вачевський, В.Г. Скотний, О.М. Вачевський. – К.: ЦНЛ, 2005. – 256 с.
6.Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент. – 2-е изд., – М.: Фирма Гордарика, 1996. – 416 с.
7.Власова А.Н., Краснокутська Н.В. Інноваційний менеджмент: навч. посібник, – К.: КНЕУ, 1997. – 92 с.
8.Герасимчук М. Проблеми інвестиційної та інноваційної політики в Україні. Економіка України, – К.: – 1997. – 175 с.
9.Герчикова И.М. Менеджмент: учеб. для вузов. – 2-е изд., – М.: ЮНИТИ, 1995. – 480 с.
10.Гринев В.Ф. Инновационный менеджмент: учеб. пособ. – 2-е изд. , К. : МАУП , 2001 . – 152 с.
11. Гріфін Р., Яцура В. Основи менеджменту: підручник. – Л.: БАК, 2001. – 624с.
12. Данько М Інноваційний потенціал у промисловості України. Економіст. – К.: 1999. – 124 с.
13. Желібо Є.П., Анопко Д.В., Буслик В.М., Авраменко М.А., Петрик Л.С., Пирч В.П. Основи технологій виробництва в галузях народного господарства: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2005. – 716 с.
14. Ковальчук Т. Управління інноваційним процессом. Бізнес – Інформ. – К.: 1996. – 241 с.
15. Крамаренко В.І. Менеджмент: навч. посібник. – К.: ЦУЛ, 2000. – 248 с.
16. Кредісов А.І. , Менеджмент для керівників. – К.: Знання, 1999. – 556 с.
17. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник 2-ге вид. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2005. – 472 с.
18. Мескон М. Основи менеджмента. – М.: Дело, 1998. – 800 с.
19. Пересада А.А. Інвестиційний процес в Україні. – К.: Лібра, 1997. – 380 с.
20. Пилипчук В.П., Оснач О.Ф., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 264 с.
21. Покропивний С.Ф. Підприємство: стратегія, організація, ефективність. – Навч. посібник – К.: КНЕУ, 1997, – 352 с.
22. Промисловий маркетинг. Конспект лекцій для студентів економічних спеціальностей денної та заочної форм навчання / В.О.Морохова. – Луцьк: ЛІРоЛ, 2006. – 144 с.
23. Решетова Т. Роль державного управління в активізації інноваційної діяльності. Економіка України.: 1998. – 212 с.
24. Робінс С.П., Де Ченцо Д.А. Основи менеджменту: Вид-во Соломії Павличко "Основи ", – К.: 2002 , – 671 с.
25. Санто Б. Инновации как средство экономического развития. – М.:Прогресс, 1998. – 296 с.
26. Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: Підручник. – К.: "Іван Федоров", 1997. – 400 с.
27. Сухарський В.С. , Менеджмент : навч. посіб. – Т. : 2001 . – 340 с.
28. Устенко О. Інноваційне підприємство в Україні. Економіка, фінанси, право. – К.: 1999. – 325 с.
29. Уткин Е.А. Інноваційний менеджмент . – М. : АКАЛИС , 1996 . – 208 с.
30. Черваньов Д.М., Нейкова Л.І. Менеджмент інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств України. – К. : т-во "Знання" , КОО , 1999. – 514 с.