ВСТУП
1. ІСТИРИЧНІ ФАКТИ РОЗВИТКУ УКРЗАЛІЗНИЦІ
2. ПАЛИВНА СИСТЕМА ТЕПЛОВОЗА M62 (2M62)
2.1. Призначення паливної системи
2.2. Будова паливної системи
2.3. Особливості догляду та обслуговування в процесі експлуатації
2.4. Hемонт паливної системи
3. ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ ПРИ РЕМОНТІ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПАЛИВНОЇ СИСТЕМИ ТЕПЛОВОЗА М62 (2М62)
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Залізничний транспорт виник в першій половині ХІХ ст., як транспорт з паровою тягою. Але технічна недосконалість перевозу стала очевидною спеціалістам вже в пору його розквіту, тому в минулому столітті виникла думка про створення більш економічного локомотиву. В ідеї народження локомотива більш досконалим, чим парова машина, тепловий двигун в розвертуваннні науково-дослідних робіт і побудови перших локомотивів велику роль зіграла наша країна. В 1905 р. Н.Г. Кузнєцов і Д.І.Одинцов розробили проект локомотива з двигунами внутрішнього згорання і електричної передачі. Цей проект був оригінальний в багатьох відношеннях. Ряд рішень цього проекту і зараз використовують в локомотиво будуванні. В наступні дореволюційні роки ряд різних проектів дизельних локомотивів було розроблено інженерами заводів залізничних доріг Росії. Зокрема, доцільно був розроблений проект локомотива в 1909 р. Коломенським машинобудівним заводом. Але ні один з цих проектів не міг бути здійснений в умовах Царської Росії.
1. Ю.Н. Ильин "Тепловоз М62" "Руководство по експлуатации и обслуживанию" Москва "Транспорт" 1947 р.
2. В.П. Іванов "Технология ремонта тепловозов" Москва, "Транспорт" 1987 р.
3. В.Д. Кузьмич "Тепловозы" Москва "Транспорт" 1982 р.
4. Г.С. Щербачевич "Техника безопасности по ремонту тепловозов". Москва "Транспорт" 1971 р.
http://www.uz.gov.ua/?m=all&lng=uk
http://www.file.liga.net/company/157.html
http://ua.textreferat.com/referat-1120-3.html
http://uzinfo.net/ - 26k